0 2 minute 1 an

Producătorul german de articole sportive Adidas a anunţat că a ajuns la o înțelegere pentru a vinde marca americană Reebok companiei Authentic Brands Group (ABG) pentru 2,1 miliarde de dolari, relatează agenţia EFE.

Adidas a subliniat că o mare parte din preţul de vânzare va fi plătită în numerar la momentul tranzacţiei, care este preconizată în primul trimestru din 2022.

Adidas intenţionează să redistribuie o mare parte din sumă acţionarilor săi.

CEO-ul Adidas, Kasper Rorsted, a afirmat că „Reebok a fost o valoare a lui Adidas” şi că este mulţumit de contribuţia mărcii şi echipei în compania germană.

Marca Reebok, pe care Adidas a achiziţionat-o în 2006 pentru 3,1 miliarde euro, pentru a putea concura mai bine cu Nike, nu a adus rentabilitatea aşteptată şi, de ceva timp, dorea „să o însănătoşească”, deşi se zvonea vânzarea acesteia, opţiune pentru care, în final, s-a decis.

Vânzarea Reebok nu va avea impact asupra perspectivelor financiare ale Adidas din acest an, nici asupra obiectivelor până în 2025, mai scrie EFE.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.