0 6 minute 2 săptămâni

MedLife, unul dintre liderii pieţei de servicii medicale private din România, anunţă achiziţionarea pachetului majoritar din platforma digitală SanoPass şi devine cel mai mare integrator de servicii medicale, de wellness şi sport din România.

Potrivit grupului, pandemia Covid-19 a dovedit că monitorizarea sănătăţii, mişcarea, sportul şi o nutriţie corectă sunt instrumentele cele mai bune pentru apărarea sănătăţii, înainte de tratamente şi vaccinuri.

Ca urmare a finalizării tranzacţiei, SanoPass îşi va accelera planurile de creştere şi dezvoltare atât la nivel naţional, cât şi internaţional.

”MedLife, liderul pieţei de servicii medicale private din România, anunţă achiziţionarea pachetului majoritar din platforma digitală SanoPass, unul din cele mai active startup-uri româneşti din zona de healthtech, care oferă servicii medicale, de wellness şi fitness în regim de abonament şi individual. Tranzacţia marchează continuarea strategiei MedLife de a integra şi consolida serviciile medicale şi cele de wellness, dezvoltând un sistem integrat de servicii pentru un still de viaţă sănătos prin prevenţie medicală, sport şi nutriţie”, anunţă compania.

Platforma digitală SanoPass unifică şi facilitează accesul la sănătate şi fitness, oferind acces în peste 1.200 de clinici private, atât de proximitate, cât şi din reţele mari, şi în peste 200 de săli de fitness din România şi Republica Moldova. Prin intermediul acestei reţele naţionale de parteneri, SanoPass asigură servicii medicale şi de fitness pentru 50.000 de abonaţi.

“Realitatea ultimilor ani arată clar cât de acută este nevoia de noi modele de pachete de servicii de medicină şi prevenţie centrate pe nevoile individuale ale pacienţilor şi, în acelaşi timp, complementare sistemelor de sănătate publice şi private. Achiziţia pachetului majoritar din platforma digitală SanoPass marchează astfel încă un pas important pentru MedLife în direcţia strategică de a deveni un furnizor integrat de abonamente de asistenţă medicală preventivă, mişcare şi nutriţie, în completarea serviciilor de diagnostic şi tratament pe care le oferim deja în cea mai mare reţea de unităţi medicale la nivel naţional. Convingerea noastră este că, odată cu integrarea acestui model la nivel naţional, vom putea contribui la o îmbunătăţire importantă a calităţii vieţii pacienţilor din România. În plus, credem cu tărie că, mai devreme sau mai târziu, toate aceste abonamente şi servicii ar trebui să devină deductibile fiscal deoarece reprezintă un instrument cheie în menţinerea sănătăţii populaţiei şi în degrevarea cheltuielilor sistemului public de sănătate”, a declarat Dorin Preda, director executiv, MedLife Group.

În urma finalizării tranzacţiei, SanoPass va rămâne un business independent, iar echipa de management se va păstra în aceeaşi formulă, fondatorii Andrei Vasile şi Delia Iliaşa urmând să îşi continue activitatea şi planurile de dezvoltare în cadrul SanoPass.

 Pentru următoarea perioadă, SanoPass vizează extinderea substanţială a echipei şi a portofoliului de clienţi şi beneficiari, compania deservind atât abonaţi individuali, cât şi clienţi persoane juridice, preponderent IMM-uri care au între 10 şi 250 de angajaţi. În plus, SanoPass colaborează cu unele dintre cele mai puternice companii de asigurări din România, cum ar fi Generali, Metropolitan Life şi NN.

Potrivit reprezentanţilor companiei, SanoPass a înregistrat în prima jumătate a anului 2022 peste 100.000 de servicii medicale şi de fitness livrate. Ca integrator de servicii de sănătate, prevenţie medicală, wellness şi fitness, SanoPass deblochează un potenţial semnificativ de cross-sell pentru clinicile medicale şi operatorii de fitness parteneri, spre beneficiul abonaţilor.

„Am avut, încă de la începuturile SanoPass, viziunea integrării sistemului medical privat cu cel de wellness cu scopul deschiderii către consumatorii finali a demitizării şi a facilitării accesului la ambele categorii de servicii. În plus, lucrăm activ la integrarea celui de-al treilea pilon al unui stil de viaţă sănătos, nutriţia, şi credem că această nouă etapă care începe acum, odată cu intrarea în acţionariat a grupului MedLife, va fi marcată de creşterea încrederii pieţei în potenţialul companiilor noi, al startup-urilor de tehnologie, aşa cum suntem noi”, declară Delia Iliasa, co-fondator şi managing partner SanoPass.

MedLife a anunţat în urmă cu 5 luni intrarea pe un nou segment de business, cel al serviciilor de  wellness, care completează serviciile medicale de diagnostic şi tratament oferite la nivel naţional, prin achiziţia sălilor de fitness Sweat Concept. Tranzacţia s-a încheiat săptămâna trecută, planurile de creştere în această direcţie fiind în plină dezvoltare.  

„Ambiţiile noastre legate de expansiunea internaţională rămân şi avem în vedere extinderea, în timp, la nivel european. Partea de med-tech este pilonul de bază al SanoPass, şi vom continua în mod constant să inovăm, să fim prezenţi în comunitatea de startup-uri tehnologice, dar şi să ajutăm să integrăm cele mai noi idei şi tehnologii în beneficiul pacientului şi al stării sale de bine”, spune Andrei Vasile, fondator şi managing partner SanoPass.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.