Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

A început toamna și o dată cu ea vine și sezonul competițiilor destinate amatorilor și semiprofesioniștilor. Cum, de multe ori refacerea după efort nu este ușoară ne-am gândit să vă ajutăm, împreună cu Boiron, să găsiți soluții care vă țin în formă și neobosiți.

„Dacă facem sport la un anumit nivel nu prea putem fără suplimente, am și eu pacienți care sunt adepți ai stilului puritan și încearcă să își extraga substanțele necesare din banane, arahide. O spun ca medic sportiv: nu prea merge” ne spune specialistul nostru, Dr. Alin Popescu.
Ca principiu este foarte importantă hrana, dar nici suplimentele nu trebuiesc neglijate. Pentru un om care trece de un anumit nivel sunt o necesitate.
Partea cea mai complicată este legată de pierderea magneziului. Se pare că Mg este cel mai pierdut mineral din ultima sută de ani din procesarea alimentelor. De exemplu, la făina integrală cînd o transformi în albă, pierzi 85% din magneziu.
Magnesium 300+ este o formulă unică. Magnesium 300+ aduce un aport de 300 mg de magneziu/zi, prin prezenţa a 2 săruri de magneziu, care asigură o bună toleranţă digestivă şi o asimilare optimă.
Conţine complexul de vitamine B care contribuie la diminuarea oboselii şi la menţinerea normală a funcţiilor neurologică şi psihologică. În plus, acesta conţine încă două vitamine esenţiale: vitamina E şi seleniu.
Este recomandat sportivilor însă şi tuturor persoanelor aflate în diferite situaţii: persoane obosite, stresate, aflate în perioadă de examene sau surmenaj intens, persoane active sau care practică sport în mod regulat, persoane care au un regim alimentar dezechilibrat sau la schimbarea anotimpurilor.
Astfel ca dacă antrenorul sau medicul sportiv observă necesitatea, puteți urma tratamente cu suplimente și aminoacizi.
Aminoacizii sunt substanțe organice și elemente de formare a proteinelor și mușchilor. Putem distinge 22 de aminoacizi care pot fi împărțiți în 2 categorii: esențiali și neesențiali. Aminoacizii esențiali nu pot fi sintetizați de către organism și prin urmare trebuie obținuți din alimentație sau din suplimente nutritive. În categoria aminoacizilor esențiali includem: metionină, lizină, leucină, valină și izoleucina. Aminoacizii neesențiali pot fi sintetizați de organismul uman din alimentație, dar, sunt la fel de importanți precum aminoacizii esențiali. Aminoacizii neesențiali sunt: alanina, acid aspartic, glicina, glutamina sau arginina.
BCAA (branched-chain amino acid) – sunt aminoacizi cu catenă ramificată – leucină, izoleucină și valină. De asemenea, aceștia sunt cei mai importanți aminoacizi esențiali anabolici și anti-catabolici care asigură sinteza proteinelor pentru creșterea masei musculare și regenerarea țesutului muscular.
Dacă se intervine cu un asemenea tratament, este nevoie să intrați într-o zonă bună de hidratare.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Alte articole pe aceasta tema