Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Mulți cred că odată cu sosirea gerului, trebuie să lăsăm baltă sporturile practicate în aer liber. Nu este nimic mai greșit! Practicarea sporturilor pe timp de iarnă fac bine sănătății, mai ales dacă sunteți echipați corespunzător.
Și pentru că ne gândim deja la vremurile apuse în care ne adunam cu toții să jucă fotbal în zăpadă, obicei dispărut o dată cu baloanele care adăpostesc terenuri sintetice. Vă recomandăm 4 sporturi de iarnă pe care să le practicați cu plăcere. Evident că vom începe cu alergarea.

  1. Alergarea
    Cel mai important aspect la alergarea pe zăpadă este echipamentul. Evident că aveți nevoie de niște pantofi sport care au un grip desul de bun (noi recomandăm chiar unii impemeabili). Apoi echipamentul trebuie ales cu grijă, iar straturile pe care le puneți pe voi trebuie să fie de compresie pentru a menține căldura corpului în interior. La alergare mai este nevoie de efort suplimentar pentru a evita zonele cu pojghiţă de gheaţă. Folosiți-vă de zone circulate, deoarece multe accidentari survenite în urma alunecării pe gheață, a celor care fac sport iarna, se agravează ca urmare a îngrijirilor medicale întârziate.
    Putem să vă facem și niște recomandări de pantofi sport impermeabili: căutați colecțiile Nike Shield/Utility, Adidas Swift Run Barrier sau Under Armour Reactor.
  2. Snowboarding-ul
    Este un sport intens ce presupune schimbări rapide de direcţie, ajutând astfel la menţinerea flexibilităţii şi echilibrului. Noi recomandăm și pentru acest sport găsirea unui echipament adecvat. Nu este ușor, deoarece ca și la Ski, aveți nevoie de găsirea unei plăci de dimeniuni potrivite. Cel mai important aspect este să aveți un bun învățător. Deci aveți nevoie de instructor. Snowboarding-ul este mai uşor de învăţat decât schiatul, întăreşte în special grupele inferioare de muşchi şi cei abdominali, iar o oră de astfel de distracţie pe pârtie ajuta la arderea a 450 de calorii.
    Practicarea acestui sport s-a dovedit a avea multiple beneficii cardio-vasculare şi de reducere a anxietăţii. Astfel, organismul eliberează endorfine, substanţele corpului responsabile pentru fericire şi bună dispoziţie, întreţinând sănătatea mentală prin reducerea nivelului de stres.
  3. Schiatul
    Este unul dintre puţinele sporturi care implică activitatea tuturor muşchilor corpului. Dar este și cel mai complicat din această listă. Este nevoie de instructor și echipamente, chestii care nu sunt tocmai ieftine. Schiatul asigură dezvoltarea armonioasă în special a muşchilor abdominali şi ai picioarelor, întreţinând şi aportul de oxigen şi nutrienţi. Acest sport îmbunătăţeşte gradul de oxigenare şi măreşte capacitatea plămânilor, iar datorită temperaturii scăzute organismul lucrează de două ori mai intens pentru a-şi păstra căldură.
    În funcţie de nivelul de intensitate şi greutatea corporală, în timpul a 6 ore de schiat organismul poate arde până la 3000 calorii şi pierde până la 5 kilograme într-o săptămână. În plus, beneficiile acestei activităţi se extind şi la creşterea imunităţii şi ameliorarea stărilor depresive.
  4. Patinajul
    Fie că îl practicați ocazional, la patinoarul din cartier, fie că îl practicați la un club, patinajul este un sport complex. Este considerat un sport ce implică o varietate de exerciţii şi mişcări care ajută la coordonare, îmbunătăţirea echilibrului şi a flexibilităţii şi simultan creşte rezistenta corpului şi a musculaturii.
    Patinajul este de asemenea şi o modalitate de eliberare a stresului şi de redobândire a echilibrului emoţional, cercetările dovedind beneficiile de ordin mental pe care acesta le aduce. Mai mult decât atât, acest sport prezintă aceleaşi avantaje ca şi jogging-ul, deoarece întăreşte şi modelează muşchii inferiori ai corpului şi ajută la arderea rapidă a caloriilor.
    Este și cel mai ieftin dintre cele 4, necesitând doar o pereche de patine. Redactorul șef de la FitReport.ro are o pereche de FILA. Sunt foarte confortabile!
    Recuperare si refacere
    Miscarea in aer liber reprezinta una din cele mai bune optuni in acest sens. Sportul este un mod de a trai sanatos, de a ne elibera de stresul cotidian. De asemenea, sportul si miscarea pot fi aliati in lupta impotriva bolilor si afectiunilor de sezon. Invatati principiile, beneficiile, limitările, istoria și modurile în care puteti utiliza aceste cele mai bune modalitati naturale ca prima linie de apărare a organismului.
    Solutiile homeopatice ajuta pe toata lumea de la mame si profesionisti ocupati pana la medici in a ameliora afecțiunile acute, cum ar fi tusea, raceala sau gripa.
    Pentru efortul din sezonul rece recomandam solutiile homeopatice derivate din Arnica montana, gelurile sau granulele sunt foarte populare printre sportivii din intreaga lume cum ar fi fotbaliștii echipei Bayern München, sau numeroși alți atleți și sportivi olimpici.
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Alte articole pe aceasta tema